OFERTA SZKOLENIOWA 2024
DLA SDS, WTZ, ZAZ, DDP, KLUB SENIORA
„DUŻO PRAKTYK – CIEKAWE INSPIRACJE”
elzbietagadomska@get-szkolenia.pl tel: 606136970
Firma Szkoleniowa GET – SZKOLENIA Grupa Edukatorów Trenerów Elżbieta Gadomska proponuje poniżej poszerzoną OFERTĘ PROGRAMOWĄ 2024r, „DUŻO PRAKTYKI” uzupełnioną po diagnozie potrzeb i oczekiwań instytucji pomocy społecznej i zachęca do organizowania szkoleń wewnętrznych w siedzibie Waszej placówki. Zapraszamy również do udziału w szkoleniach zewnętrznych organizowanych w salach konferencyjnych na terenie całego kraju.
Wzorem lat poprzednich, zapraszamy również do uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych organizowanych dla kadry kierowniczej i terapeutów.
Nadmieniamy, że realizujemy szkolenia finansowanie przez KFS /Krajowy Fundusz Szkoleniowy przy PUP.
UWAGA !!! POMAGAMY W PRZYGOTOWANIU WNIOSKÓW.
Firma GET – SZKOLENIA jest wpisana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym2.14/00161/2016.
OFERTA PROGRAMOWA dla PRACOWNIKÓW PLACÓWEK POMOCY SPOŁECZNEJ i RODZICÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 2024r
Ponad 25 LAT PRAKTYKI SZKOLENIOWEJ DLA PLACÓWEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKALI OGÓLNOPOLSKIEJ
UWAGA PROMOCJA !!!
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZEPROWADZENIA 2 SZKOLEŃ TEMATYCZNYCH W CIĄGU JEDNEGO DNIA – 2 certyfikaty, 2 teczki materiałów szkoleniowych wraz z pakietem narzędzi metodycznych; koszt szkolenia znacznie tańszy.
POZWALA TO ZNACZNIE OBNIŻYĆ KOSZT SZKOLENIA
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
DUŻO PRAKTYKI – DORADZTWO METODYCZNE !!!
Opracowujemy również tematy szkoleń na indywidualne zamówienie placówki!
MIEJSCE, TERMIN, LICZBA UCZESTNIKÓW – do ustalenia z Zamawiającym
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: do uzgodnienia
KOSZT SZKOLENIA: od 80 zł od osoby ustalany indywidualnie, w zależności od liczby uczestników, czasu trwania i zakresu tematycznego szkolenia.
W cenie szkolenia: certyfikat ukończenia szkolenia, materiały szkoleniowe, pakiety narzędzi z zakresu pracy warsztatowej terapeuty i opiekuna
ZAPISY: telefonicznie 606136970
Za dotychczasową serdecznie dziękujemy
RABAT 10% dla INSTYTUCJI współpracujących
1. „METODA MARII MONTESSORI W PRACY Z OSOBAMI STARSZYMI – TWÓRCZE INSPIRACJE W PRAKTYCE” NOWOŚĆ!
2. „WZMACNIANIE GRANIC W PRACY TERAPEUTYCZNEJ Z UWZGLĘDNIENIEM POTRZEB I MOŻLIWOŚCI OSOBY Z NIEPENOSPRAWNOSCIĄ SPRZĘŻONĄ” NOWOŚĆ!
3. TRENING KOMUNIKACYJNY – „MALOWANIE SŁOWEM”: SKUTECZNE INSPIRACJE JĘZYKOWE DLA OSÓB Z ZABURZONĄ KOMUNIKACJĄ
WERBALNĄ
4. DIALOG MOTYWUJĄCY JAKO METODA PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM – UCZESTNIKIEM PROCESU TERAPEUTYCZNEGO – NOWOŚĆ
5. Kształtowanie umiejętności życiowych, motywacyjnych i społecznych osób niepełnosprawnych – treningi nawyków celowej aktywności rozporz. MPiPS z dnia 09.12.2010r
6. Rehabilitacja osób dorosłych niepełnosprawnych ze sprzężeniami – autyzm-spektrum autyzmu a zespól aspergera NOWOŚĆ z Ustawy „Za Życiem” z dnia 04.11.2016r
7. TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ Z OSOBAMI Z ZABURZONĄ KOMUNIKACJĄ WERBALNĄ rozporz MRPiPS z dnia 18.12.2018r. – NOWOŚĆ
8. JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ INDYWIDUALNY SYSTEM JĘZYKOWY OSOBY DOROSŁEJ NIEPEŁNOSPRAWNEJ – PRAKTYKA WYKORZYSTANIA ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW KOMUNIKACJI
9. Jakość życia osoby z niepełnosprawnościami; treningi funkcji poznawczych – techniki pamięciowe oraz metody i techniki autoaktywizacji społeczne
10. Metody pracy z osobą agresywną werbalnie i pozawerbalnie – aktywizowanie do współpracy i współdziałania w pracy zespołowej.
11. Terapia zajęciowa; profesjonalne metody oddziaływań terapeutycznych w procesie rehabilitacji
12. Diagnoza funkcjonalna uczestnika – jak metodycznie organizować i prowadzić treningi nawyków celowej aktywności. / pakiet narzędzi
NOWOŚĆ /
13. Motywowanie uczestników procesy terapeutycznego do aktywnego udziału w procesie terapeutycznym– nowoczesne metody, techniki i formy terapii NOWOŚĆ
14. Jak konstruować Indywidualne Programy Terapeutyczne? – w świetle obowiązującego prawa.
15. „RAZEM” – efektywna praca zespołu Zespołu Terapeutycznego oraz innych pracowników placówki; rola, funkcja znaczenie w zakresie programowania i planowania pracy terapeutycznej
16. Przestrzeganie praw osób niepełnosprawnych oraz zaspakajanie potrzeb uczestników procesu terapeutycznego – skuteczność oddziaływań terapeutycznych
17. Asertywne mechanizmy interpersonalnej komunikacji w zespole terapeutycznym oraz z osobą niepełnosprawną.
18. Współpraca z rodziną i opiekunami prawnymi osób niepełnosprawnych w placówkach pomocy społecznej i placówkach terapeutycznych.
19. Dokumentowanie pracy terapeuty – ocenianie i ewaluacja procesu terapeutycznego z elementami superwizji. NOWOŚĆ – z pakietem narzędzi
20. Superwizja a efektywny rozwój zespołu w zakresie programowania, planowania oraz zaspakajania potrzeb i przestrzegania praw osób niepełnosprawnych.
21. Kultura rozwoju procesu terapeutycznego – profesjonalizm terapeuty w zarządzaniu komunikacją na poziomie współpracy z podopiecznym oraz w Zespole Terapeutycznym.
22. Efektywny proces terapeutyczny – superwizyjne zarządzanie metodyką i metodologią zorientowaną na proces terapeutyczny.
23. Motywacyjne mechanizmy zarządzania jakością rozwoju procesu terapeutycznego.
24. Rodzina dziecka niepełnosprawnego rola, cele, funkcja, zadania – autorytet.
25. Umiejętności życiowo-społeczne i motywacyjne osób niepełnosprawnych; treningi nawyków celowej aktywności
26. Modelowanie zachowań społecznych- budowanie autonomii życiowej
27. Jak pomóc sobie w sytuacjach trudnych w opiece nad osobami niepełnosprawnymi
28. Świat osoby niepełnosprawnej – umiejętności i aktywności rodzicielskie w kształtowaniu nawyków i zachowań życiowych i społecznych
29. Superwizyjne zarządzanie ocenianiem, motywacją oraz nowoczesną metodyką zorientowaną na proces terapeutyczny.
30.Kultura organizacyjna placówki a efektywna rola i zadania zespołu terapeutycznego a stres i wypalenie zawodowe.
31. Metodyka terapii i pracy socjalnej; terapia skoncentrowana na rozwiązaniach.
32. Motywowanie do aktywności – świadome i skuteczne relacje opiekuna osoby niepełnosprawnej w zakresie komunikacji interpersonalnej.
33. Superwizyjne zarządzanie komunikacją na poziomie zespołu terapeutyczno-opiekuńczego – stres a wypalenie zawodowe.
34. Efektywna komunikacja interpersonalna na poziomie zespołu terapeutycznego oraz z uczestnikiem procesu terapeutycznego.
35. Agresywny uczestnik terapii – skuteczność oddziaływań terapeutyczno-opiekuńczych
36. Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z zaburzeniami psychicznymi.
37. Terapeuta zajęciowy; rola, funkcje, zadania, autorytet.
38. Zachowania agresywne i autoagresywne osób niepełnosprawnych
39. Rozwój osobisty i zawodowy terapeuty z elementami superwizji; stres a wypalenie zawodowe NOWOŚĆ
40. Profesjonalna obsługa trudnego klienta oraz asertywność w pracy pracowników pomocy społecznej.
41. MOTYWOWANIE OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ DO AKTYWNOŚCI WŁASNEJ W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWO – SPOŁECZNYCH.
42. ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – STRES I WYPALENIE ZAWODOWE PRACOWNIKA POMOCY SPOŁECZNEJ
43. PROFESJONALIZM USŁUG TERAPEUTY; PSYCHOSPOŁECZNE ASPEKTY STRESU I WYPALENIA ZAWODOWEGO W CZASIE PANDEMII
44. BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE PRACOWNIKA SOCJALNEGO W ZAKRESIE JAKOŚCI ŻYCIA – ROZWÓJ OSOBISTY I ZAWODOWY” NOWOŚĆ!
45. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
46. „PRZEMOC DOMOWA; ASPEKTY PSYCHOLOGICZNO – ORGANIZACYJNE W PLACÓWCE POMOCY SPOŁECZNEJ A FORMY I
MECHANIZMY ODDZIAŁYWANIA” NOWOŚĆ!
OFERTA PROGRAMOWA „PSYCHOEDUKACJA DLA RODZICÓW, OPIEKUNÓW I UCZESTNIKÓW” – 2024 r
1. Potrzeby osób niepełnosprawnych a umiejętności wychowawcze rodziny.
2. Postawy wychowawcze rodziny i ich wpływ na rozwój osób niepełnosprawnych. z
3. Kształtowanie umiejętności społecznych i nawyków z zakresu życia codziennego.
4. Podopieczny jako pełnoprawny uczestnik życia społecznego.
5. Jak komunikować się z osobą niepełnosprawną.
6. Zachowania trudne osób niepełnosprawnych – skuteczna rehabilitacja
7. Zaburzenia psychiczne osób niepełnosprawnych intelektualnie
8. Kompetencje społeczne rodziny w rehabilitacji osób niepełnosprawnych
9. Współpraca rodziny z placówką pomocy społecznej
10. Stymulacja polisensoryczna w terapii zajęciowej osób niepełnosprawnych
11. Rodzina dziecka niepełnosprawnego – rola, cele, funkcja, zadania – autorytet.
12. Prawa i potrzeby osób niepełnosprawnych a postawy rodzicielskie
13. Rodzina; mądre rodzicielstwo – dobry kontakt z osobą niepełnosprawną
14. Umiejętności życiowo-społeczne i motywacyjne osób niepełnosprawnych; treningi nawyków celowej aktywności
15. Modelowanie zachowań społecznych- budowanie autonomii życiowej
16. Autorytet rodzica; rozwój osobisty i kompetencje wychowawcze.
17. Jak pomóc sobie w sytuacjach trudnych w opiece nad osobami niepełnosprawnymi
18. Świat osoby niepełnosprawnej – umiejętności i aktywności rodzicielskie w kształtowaniu nawyków i zachowań życiowych i społecznych.
TEMATYKĘ szkoleń dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań uczestników RCPS, PCPR, DPS, DDPS, WTZ, SDS, OREW, ROPS, MOPS, OPS, GOPS
MIEJSCE, TERMIN, LICZBA UCZESTNIKÓW – do ustalenia z Zamawiającym
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – do ustalenia
KOSZT SZKOLENIA: ustalany elastycznie, w zależności od liczby uczestników i zakresu tematycznego szkolenia.
RZETELNA WIEDZA I SPRAWDZONE UMIEJĘTNOŚCI
BOGATA TECZKA MATERIAŁÓW METODYCZNYCH
Przygotowujemy tematy szkoleń na indywidualne zamówienie placówki.
PROWADZIMY SZKOLENIA ONLINE; WYBRANE SZKOLENIA NA PLATFORMIE STRONY WWW / zakładka Szkolenia Online /
PROWADZIMY SZKOLENIA ONLINE DLA GRUP PRACOWNICZYCH Z WYKORZYSTANIEM DOSTĘPNYCH KOMUNIKATORÓW INTERNETOWYCH ORAZ ORGANIZUJEMY WEBINARY – DORADZTWO
GET – SZKOLENIA I DORADZTWO
Grupa Edukatorów Trenerów
01- 466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 85/72