OFERTA SZKOLENIOWA „DUŻO PRAKTYKI”
DLA PLACÓWEK OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZYCH
UWAGA PROMOCJA !!!
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZEPROWADZENIA 2 SZKOLEŃ TEMATYCZNYCH W CIĄGU JEDNEGO DNIA – 2 certyfikaty, 2 teczki materiałów szkoleniowych wraz z pakietem narzędzi metodycznych; koszt szkolenia znacznie tańszy.
POZWALA TO ZNACZNIE OBNIŻYĆ KOSZT SZKOLENIA
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
elzbietagadomska@get-szkolenia.pl tel: 606136970
Firma Szkoleniowa GET – SZKOLENIA Grupa Edukatorów Trenerów Elżbieta Gadomska proponuje poniżej poszerzoną OFERTĘ PROGRAMOWĄ 2024r, „DUŻO PRAKTYKI” uzupełnioną po diagnozie potrzeb i oczekiwań instytucji pomocy społecznej i zachęca do organizowania szkoleń wewnętrznych w siedzibie Waszej placówki. Zapraszamy również do udziału w szkoleniach zewnętrznych organizowanych w salach konferencyjnych na terenie całego kraju.
Wzorem lat poprzednich, zapraszamy również do uczestnictwa w szkoleniach wyjazdowych organizowanych dla kadry kierowniczej i terapeutów.
Nadmieniamy, że realizujemy szkolenia finansowanie przez KFS /Krajowy Fundusz Szkoleniowy przy PUP.
UWAGA !!! POMAGAMY W PRZYGOTOWANIU WNIOSKÓW.
Firma GET – SZKOLENIA jest wpisana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym2.14/00161/2016.
OFERTA PROGRAMOWA dla PRACOWNIKÓW PLACÓWEK POMOCY SPOŁECZNEJ i RODZICÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 2024r
Ponad 25 LAT PRAKTYKI SZKOLENIOWEJ DLA PLACÓWEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKALI OGÓLNOPOLSKIEJ
DUŻO PRAKTYKI – DORADZTWO METODYCZNE !!!
Opracowujemy również tematy szkoleń na indywidualne zamówienie placówki !
MIEJSCE, TERMIN, LICZBA UCZESTNIKÓW – do ustalenia z Zamawiającym
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: do uzgodnienia
KOSZT SZKOLENIA: od 90 zł od osoby ustalany indywidualnie, w zależności od liczby uczestników, czasu trwania i zakresu tematycznego szkolenia.
W cenie szkolenia: certyfikat ukończenia szkolenia, materiały szkoleniowe, pakiety narzędzi z zakresu pracy warsztatowej terapeuty i opiekuna
ZAPISY: telefonicznie 606136970
RABAT 10% dla INSTYTUCJI współpracujących
TYSIĄCE PRZESZKOLONYCH PRACOWNIKÓW POMOCY
SPOŁECZNEJ
1. KULTURA ORGANIZACYJNA INSTYTUCJI POMOCY SPOŁECZNEJ – SUPERWIZYJNE ZARZĄDZANIE PROCESEM OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZYM
2. TRUDNE POSTAWY I ZACHOWANIA WYCHOWANKA; PROFESJONALNE METODY, FORMY I TECHNIKI WYCHOWAWCZE Z ZASTOSOWANIEM METODY DIALOGU MOTYWUJĄCEGO
3. Trudny klient Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej; profesjonalizm kompetencji społeczno – motywacyjnych wychowawcy na poziomie współpracy i współdziałania z placówką
4. DIALOG MOTYWACYJNY JAKO METODA PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM – UCZESTNIKIEM PROCESU TERAPEUTYCZNEGO
5. Kształtowanie umiejętności życiowych, motywacyjnych i społecznych wychowanków – treningi nawyków celowej aktywności
6. Rehabilitacja wychowanków ze sprzężeniami – autyzm-spektrum autyzmu a zespól aspergera NOWOŚĆ z Ustawy „Za Życiem” z dnia 04.11.2016r
7.TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ Z OSOBAMI Z ZABURZONĄ KOMUNIKACJĄ WERBALNĄ
8. JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ INDYWIDUALNY SYSTEM JĘZYKOWY OSOBY DOROSŁEJ NIEPEŁNOSPRAWNEJ – PRAKTYKA WYKORZYSTANIA ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW KOMUNIKACJI
9. Terapia zajęciowa; profesjonalne metody oddziaływań terapeutycznych w procesie rehabilitacji.
10. Diagnoza funkcjonalna wychowanka – jak metodycznie organizować i prowadzić treningi nawyków celowej aktywności. / pakiet narzędzi NOWOŚĆ /
11. Motywowanie uczestników do aktywnego udziału w procesie opiekuńczo-wychowawczym– nowoczesne metody, techniki i formy terapii NOWOŚĆ
12.Jak konstruować Indywidualne Programy i Plany Terapeutyczne? – w świetle obowiązującego prawa.
13. „Opiekun osoby niepełnosprawnej” – rola, zadania, funkcja, autorytet.
14. „RAZEM” – efektywna praca zespołu Stałego Zespołu oraz innych pracowników placówki; rola, funkcja znaczenie w zakresie programowania i planowania pracy terapeutycznej
15. Przestrzeganie praw wychowanków oraz zaspakajanie potrzeb uczestników procesu terapeutycznego – skuteczność oddziaływań terapeutycznych
16. Motywowanie uczestników procesy terapeutycznego do aktywnego udziału w procesie opiekuńczo-wychowawczym– nowoczesne metody, techniki i formy terapii NOWOŚĆ
17. Asertywne mechanizmy interpersonalnej komunikacji w zespole terapeutycznym oraz z wychowankiem.
18. Współpraca z rodziną i opiekunami prawnymi osób niepełnosprawnych w placówkach pomocy społecznej i placówkach terapeutycznych.
19. Dokumentowanie pracy wychowawcy – ocenianie i ewaluacja procesu opiekuńczo -wychowawczego z elementami superwizji. NOWOŚĆ – z pakietem narzędzi
20. Superwizja a efektywny rozwój zespołu w zakresie programowania, planowania Indywidualnego Planu Pracy oraz zaspakajania potrzeb i przestrzegania praw wychowanka.
21. Kultura rozwoju procesu terapeutycznego – profesjonalizm terapeuty w zarządzaniu komunikacją na poziomie współpracy z wychowankiem oraz w stałym Zespole.
22. Efektywny proces terapeutyczny – superwizyjne zarządzanie metodyką i metodologią zorientowaną na proces terapeutyczny.
23. Motywacyjne mechanizmy zarządzania jakością rozwoju procesu opiekuńczo-wychowawczego.
24. Modelowanie zachowań społecznych wychowanka- budowanie autonomii życiowe.
25. Autorytet opiekuna – wychowawcy; rozwój osobisty i kompetencje wychowawcze.
26. Jak pomóc sobie w sytuacjach trudnych w opiece nad osobami niepełnosprawnymi
27. Świat wychowanka – umiejętności i aktywności własne w kształtowaniu osobistych nawyków i zachowań życiowo-społecznych.
28. Superwizyjne zarządzanie ocenianiem, motywacją oraz nowoczesną metodyką zorientowaną na proces terapeutyczny.
29. Kultura organizacyjna placówki a efektywna rola i zadania stałego zespołu a stres i wypalenie zawodowe.
30. Motywowanie do aktywności – świadome i skuteczne relacje opiekuna – wychowawcy w zakresie komunikacji interpersonalnej.
31. Superwizyjne zarządzanie komunikacją na poziomie zespołu terapeutyczno-opiekuńczego – stres a wypalenie zawodowe .
32. Efektywna komunikacja interpersonalna na poziomie zespołu terapeutycznego oraz z wychowankiem
33. Agresywny uczestnik terapii – skuteczność oddziaływań terapeutyczno-opiekuńczych
34. Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z zaburzeniami emocjonalnymi.
35. Profesjonalizm usług terapeutycznych; stres a wypalenie zawodowe.
36. Zachowania agresywne i autoagresywne wychowanka placówki opiekuńczo-wychowawczej.
37. Rozwój osobisty i zawodowy terapeuty z elementami superwizji; stres a wypalenie zawodowe NOWOŚĆ
38. KIERUNKI PRACY Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej ; METODY I FORMY W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRAW I ZASPAKAJANIA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
39. MOTYWOWANIE WYCHOWANKA DO AKTYWNOŚCI WŁASNEJ W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWO – SPOŁECZNYCH.
40. ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE OSOBY WYCHOWANKA – STRES I WYPALENIE ZAWODOWE PRACOWNIKA POMOCY SPOŁECZNEJ
41. PROFESJONALIZM USŁUG TERAPEUTY; PSYCHOSPOŁECZNE ASPEKTY STRESU I WYPALENIA ZAWODOWEGO W CZASIE PANDEMII
42. Potrzeby osób niepełnosprawnych a umiejętności opiekuńczo – wychowawcze opiekuna i wychowawcy placówki
43. Postawy wychowawcze pracownika pomocy społecznej i ich wpływ na rozwój wychowanków pomocy społecznej
44. Kształtowanie umiejętności społecznych i nawyków z zakresu życia codziennego.
45. Podopieczny jako pełnoprawny uczestnik życia społecznego.
46. Jak komunikować się z trudnym wychowankiem.
47. Zachowania trudne osób niepełnosprawnych – skuteczna rehabilitacja i terapia
48. Zaburzenia emocjonalne a zaburzenia agresywne osób niepełnosprawnych intelektualnie.
49. Kompetencje społeczno – motywacyjne w rehabilitacji wychowanków.
50. Współpraca rodziny z placówką opiekuńczo-wychowawczą.
51. Stymulacja polisensoryczna w terapii zajęciowej wychowanka placówki opiekuńczo-wychowawczej
52. Opiekun i wychowawca; rola, cele, funkcja, zadania – autorytet.
53. Prawa i potrzeby wychowanka a postawy opiekuńczo-wychowawcze
54. Umiejętności życiowo-społeczne i motywacyjne osób niepełnosprawnych; treningi nawyków celowej aktywności
55. Modelowanie zachowań społecznych- budowanie autonomii życiowej
56. Autorytet wychowawcy; rozwój osobisty i kompetencje wychowawcze.
57. Jak pomóc sobie w sytuacjach trudnych w opiece nad wychowankiem.
58. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
TEMATYKĘ szkoleń dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań uczestników szkoleń RCPS, PCPR, DPS, DDPS, WTZ, SDS, OREW, ROPS, MOPS, OPS, GOPS
MIEJSCE, TERMIN, LICZBA UCZESTNIKÓW – do ustalenia z Zamawiającym
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – do ustalenia
KOSZT SZKOLENIA: ustalany elastycznie , w zależności od liczby uczestników i zakresu tematycznego szkolenia.
RZETELNA WIEDZA I SPRAWDZONE UMIEJĘTNOŚCI
BOGATA TECZKA MATERIAŁÓW METODYCZNYCH
DUŻO PRAKTYKI
Przygotowujemy tematy szkoleń na indywidualne zamówienie placówki.
PROWADZIMY SZKOLENIA ONLINE; WYBRANE SZKOLENIA NA PLATFORMIE STRONY WWW / zakładka Szkolenia Online /
PROWADZIMY SZKOLENIA ONLINE DLA GRUP PRACOWNICZYCH Z WYKORZYSTANIEM DOSTĘPNYCH KOMUNIKATORÓW INTERNETOWYCH ORAZ ORGANIZUJEMY WEBINARY – DORADZTWO
GET – SZKOLENIA I DORADZTWO
Grupa Edukatorów Trenerów
01- 466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 85/72